18 d’octubre del 2010

Festa d'inici del curs escolar. Què bé m'ho vaig passar + Fotos

Benvolgudes famílies,

Des de la Comissió de Festes, us agraïm la bona estona que vam passar ahir tots plegats, des del matí a la tarda.

Pengem 2 mails, d'un pare i una mare que han arribat a la bústia de l'AMPA, així com algunes fotos de la festa.
Ens diu en Marcel:
No vaig venir a caminar, però sí al dinar i que bé m'ho vaig passar!! Felicitar a l'organització, per fer-ho tan senzill i tan bé i tan barat!!. Vaig menjar i beure com un verro i tot estava exquisit (amb el pastís de formatge de la Sònia penso que hi ha possibilitat de negoci) haver estat amb tots gaudint del bon rotllo, i la bona entesa i la bonhomia, i ara xerro amb aquest i després amb aquell altre, i sobretot haver parlat amb la directora, i la sotsdirectora que dessota el seu tarannà sempre preocupat i enfeinat s'hi amaga alguna cosa encara per descobrir (en propers trobades, oi?) i encara haver-ne fet un tast abundós del tiramisú que estava de cine, i l'Eva, aquella mare coneguda i poc parlada, que va estar sol·lícita fins al mínim detall i em va salvar la sobretaula amb una estesa de palillos (i dic palillos i no escuradents, com dic carajillo i no cigaló) amb els que vaig gaudir de la conversa ara i adés mentre jugava habilidós amb l'estri imprescindible pels qui valorem el post-dinar quasi tan com el dinar, i el cava, bó d'en castellví, però sobretot en la quantitat que calia per no fer curt, ja m'ho deien el pares de Santa Anna, "ui els pares de l'Angeleta Ferrer, veuràs com ensofren!", i sobretot haver pensat en la canalla i tenir-los entretinguts mentre natres fèiem la nostra i hi va haver de tot i no va faltar de res i m'ho vaig passar així de bé, al punt que avui dilluns m'he llevat un poc més sensible i fins he saludat a dues mares a l'escola aquest matí, tan esquerp que sóc als matins, i a dia d'avui encara no sé quantes línies educatives té l'escola i que tot aquesta petita història és per dir-vos que us estimo molt i que m'ho vaig passar molt bé.
Apa, siau!!
Diu la Mercè:
Bon dia,

Nosaltres no varem participar de la festa, però em fa sentir molt contenta que la gent se senti bé i amb ganes de continuar fent coses junts, perquè aquest ambient és que hauria de ser sempre i aquesta germanor és la que hauria de caracteritzar a la nostra escola. Una escola on tots som un i on tots posem el nostre gra de sorra per tirar endavant. On els nostres fills són el fonament principal, sobre el que hem de treballar cada dia. Crec que és molt important trobar moments com el de diumenge, perquè la gent es coneigui més de tu a tu i es trenquin així prejudicis que a vegades entorpeixen en les relacions.


La meva enhorabona per la festa i sobretot pel bon resultat!!!


Endavant!!!

I ara unes fotos gentilesa de l'Estel, la mare de l'Íria, si en teniu i ens les voleu fer arribar, ja sabeu on les heu d'enviar :-)

Abans de sortir, amb molta energia

Comencem a caminar

Quina planta és aquesta?

El cargol Pol de p3 també va venir i va trobar un amic :-)

Escoltant les explicacions d'en Jaume

Sembla que hem sentat un precedent :-)
Gràcies a tots, des de la Comissió de festes ens sentim molt satisfetes sabent que us va agradar la festa. Aquesta ha estat la nostra intenció sempre, que els pares i mares gaudissim tot coneixent-nos. Esperem poder organitzar molts altres esdeveniments que estiguin a l’alçada.